آخرین باری که گوگل Google Panda و Penguin را معرفی کرد که برای بسیاری از وب سایت ها و مدیران وب تأثیر می گذارد واقعاً با مشکل روبرو بودند. از آنجا که بسیاری از وب سایت ها رتبه بندی خود را از دست داده اند و برخی از وب سایت ها هیچ کجا در جستجوی برتر ، حداقل در ۱۰۰ لیست برتر جستجو نیستند. بنابراین این گوگل گورخر ، آنچه از Google جدید است انتظار دارد یک بمب بزرگ باشد. بنابراین همه مدیران وب سایت ها توجه خود را به این جلبک جدید به نام Google Zebra می اندازند ، زیرا تجربه بدی که به دلیل Google Panda و Google Penguin داشته است. گوگل عمدتا تمرکز کرده و هدف آنها حفظ محتوای با کیفیت در اینترنت با دادن فقط محتوای با کیفیت به کاربرانی است که از طریق گوگل جستجو می کنند. از آنجا که تجربه می کنیم تعداد زیادی محتوای بی فایده در همه جای اینترنت در دسترس است. به راستی که نشانه خوبی برای همه کاربران اینترنت نیست.
بروزرسانی گورخر قطعاً چند قانون خوب و موثر را که باعث می شود تجارت شما در بازار اینترنت پرواز کند ، آموزش می دهد. اکنون آنچه آنها انتظار دارند این بار انجام دهند ، Google بر روی محتوا تمرکز کرده است. محتوا واقعاً مهم است و کیفیت آن به شما آگاهی می دهد و سهم واقعی آن توسط بازار اینترنت قدردانی یا پذیرفته می شود. اگر می خواهید رتبه Google یا موتور جستجو خود را ارتقا دهید ، کارهای سخت انجام دهید. من می گویم کار سخت یعنی کار سخت ، واقعی. هیچ روش میانبری را که از اینجا و آنجا می یابید دنبال نکنید. محتوای با کیفیت همیشه وب سایت شما را تبلیغ می کند و بازدید کنندگان بیشتری را به خود جلب می کند. این به شما ترافیکی می بخشد که تجارت مطمئنی را برای شرکت شما به همراه دارد.
تأثیر اشتراک گذاری نشانک های اجتماعی برای این الگوریتم
همانطور که می دانیم الگوریتم پاندا محتوای سایت و عناصر دیگر را متمرکز کرده است ، الگوریتم پنگوئن ها کاملاً چیز دیگری است که از کنترل شما خارج است و همچنین این گورخر Google روی شبکه های جامعه اجتماعی یا سایت های ساده به اشتراک گذاری محتوای اجتماعی متمرکز شده است.
شبکه های اجتماعی که می توانند توسط گورخر هدف قرار گیرند. برخی از اصلی ترین وب سایت های اشتراک گذاری نشانک های اجتماعی به شرح زیر است:
Google Plus ، Digg ، Facebook ، Chime ، Twitter ، LinkedIn ، Pinterest ، Stubmbleupon و غیره.
بنابراین مهم است که سمت ویجت نشانه گذاری اجتماعی را در وب سایت خود نگه دارید و به ویژه سعی کنید صفحات شخصی ایجاد کنید یا پروفایل در سایت های جداگانه. همچنین تمام فعالیت های رفتن به آنجا را پیگیری کنید. هر فعالیتی که در شبکه های اجتماعی انجام شده است ، برای وب سایت شما تأثیر می گذارد ، این بدان معنی است که موتورهای جستجو به روز می شوند و سایت شما به روز است و هنگامی که کسی نظر شما را ارسال می کند ، پیوند شما را به اشتراک می گذارد یا فعالیتی را انجام می دهد ، به روز می شود. فقط صفحه پروفایل ایجاد نکنید و منتظر بمانید تا از آنجا بک لینک بگیرید.
چرا این بار از گورخر گوگل استفاده می کنند؟
با انتخاب گورخر ، گوگل نشان می دهد که مشخص خواهد شد چه کسانی پیرو کلاه سفید هستند و چه کسانی با کلاه سیاه بر سر خود احمق می کنند تا در Google رتبه بندی کنند. به همین دلیل ، ممکن است گورخر برای جلوگیری از آن استفاده کند.
بنابراین نه تنها گوگل گورخر ، بلکه به محض تغییر الگوریتم های تدریجی ، می توان انتظار تغییر بسیاری دیگر از الگوریتم ها را نیز داشت. امیدواریم این آموزش رایگان سئو برایتان مفید بوده باشد.