قالب وردپرس افزونه وردپرس

همچنان تراکم کلمات کلیدی جایگاه خود را در انتشار مقالات دارند

در اولین روزهای جستجوگرها ، افزایش تراکم کلمات کلیدی یکی از رایج ترین روش ها برای افزایش رتبه شما بود. با تکرار مکرر کلمه کلیدی هدف خود ، می توانید موتورهای جستجو را متقاعد کنید که صفحه شما برای آن موضوع بیشتر مرتبط است. با گذشت زمان ، این عمل به اندازه گیری تعداد دفعات وجود کلمه کلیدی شما در صفحه و آزمایش برای یافتن تراکم “کامل” تبدیل شد.

بسیاری از متخصصان سئو ، محتوای خود را “بهینه” می کنند تا به این تعداد عالی برسند. این عمل منجر به ایجاد میلیون ها صفحه با کیفیت پایین برای موتورهای جستجو به جای کاربران شد.

بهترین کار در مقابل این الگوریتم ها چیست؟

بهترین روش این روزها فقط نوشتن محتوای خوب برای کاربران و نگه داشتن آنها در موضوع است. چند بار کلمه کلیدی تمرکز خود را بپاشید ، اما نیازی به نگرانی در مورد مکان دقیق یا کمیت آن ندارید. ما قطعاً با این روش موافق هستیم.

کار شما باید تحقیق در مورد موضوع خود باشد. بهترین زاویه را برای نزدیک شدن به آن دریابید و بهترین محتوای موجود را بسازید. شما نباید نگران این باشید که آیا از کلمه کلیدی بار کافی استفاده کرده اید یا خیر.

اما بیش از این موارد قابل تأمل است. سئو موثر مستلزم آن است که یک صفحه واحد (کم و بیش) در مورد یک موضوع واحد باشد. یک صفحه باید متمرکز شود تا منبع خوبی برای کاربرانی باشد که اطلاعات مربوط به آن را جستجو می کنند. یک راهنما درباره عکاسی از مناظر نباید در مورد پخت کیک به طور گسترده صحبت کند .

به جز ، یک راهنمای خوب برای عکاسی از چشم انداز قطعاً باید در مورد دوربین ها ، نرم افزار عکاسی و سایر موضوعات مرتبط صحبت کند . این می تواند محتوای مربوطه و مفیدتر باشد. اما درست رسیدن به این تعادل و ماندن در موضوع می تواند مدیریت دشوار باشد.

در حالی که موضوعات موضوعی طولانی را طی کرده و گوگل زبان را تا حدی باورنکردنی می فهمد ، یک عبارت کلیدی هنوز اولین چیزی است که افراد وارد یک نوار جستجو می کنند. افراد با کلمات کلیدی و عبارات جستجو می کنند و افراد از این اصطلاحات برای ارزیابی نتایج ارائه شده استفاده می کنند. گوگل سعی می کند هدف جستجوها را دریابد تا به بهترین نتیجه ممکن برسد.

توصیه ما برای تولید محتوا چیست؟

ما همیشه به افراد توصیه می کنیم که تحقیقات خود را انجام دهند ، بهترین و مناسب ترین عبارت یا کلید واژه ها را بیابند و از آن به عنوان مبانی آنچه می نویسند استفاده کنند. هنگام نوشتن ، کاربران به طور خودکار کلمات کلیدی را به روشی کاملاً طبیعی اضافه می کنند. اگر به آن عادت کرده اید ، حتی نیازی نیست که مراقب تحلیل های ما باشید. شما همیشه در مسیر درست قرار خواهید گرفت.

کلام آخر :

حال که متوجه شدید در اوایل انتشار مطب برای رتبه گرفتن از کلمات کلیدی بسیار در یک مقاله استفاده می شد و این سبب بی کیفیت بودن مطالب بود به همین دلیل گوگل با تغییر شیوه کاری الگوریتم هایش دقت لازم را افزایش داده است تا برای بهترین مقاله بهترین رتبه را بدهد نه اینکه صرفا با تعداد کلمات رتبه دهی شود. در نتیجه باید درست ترین مسیر که تولید محتوا جدید است را جدی بگیرید. آکادمی سئو این سایت در نظر دارد از بهترین تجربیات خود و اخبار روز دنیای سئو شما را مطلع سازد در دیگر مقالات نیز پاسخ بسیاری از سوالات شما گنجانده شده است.

مطلب پیشنهادی

بهترین راه تولید محتوا سئو شده

رابطه خوب بین سئو و محتوای عالی ضروری است! در اینجا ۱۰ نکته در مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *