قالب وردپرس افزونه وردپرس

۷ ترفند در نوشتن توضیحات محصولات فروشگاه آنلاین

چرا توضیحات مربوط به محصولات خود را بهبود می بخشید؟

دو مورد از مهمترین ابزاری که برای فروش محصولات خود در اختیار دارید عکاسی از محصول و نوشتن توضیحات محصول است. یک فروشگاه آنلاین مجبور است سخت کار کند تا محصولات موجود در صفحات محصول شما را برای مشتری شما ملموس کند. مشتریان نمی توانند محصولات شما را از نظر گوشتی اداره کنند ، بنابراین باید با توضیحات و تصاویر کافی عمل کنند بنابراین این موارد عالی هستند!

متأسفانه ، بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک این را جدی نمی گیرند. فرصت های زیادی برای فروشگاه های آنلاین وجود دارد تا پیشنهادات خود را بهبود بخشند. این همچنین بدان معنی است که فضای زیادی برای فروشگاه های آنلاین آینده نگر برای تسخیر بازار وجود دارد. هر کاری که انجام می دهید ، همیشه فرصتی برای بهبود توصیف محصولات شما وجود دارد. به چیزهای خسته کننده و استاندارد اعتماد نکنید!

همیشه بر مشتری خود تمرکز کنید

قدم اول در تقریباً هر کاری که SEO در حال انجام تحقیقات کلمات کلیدی است . همین امر برای بهبود توضیحات محصول نیز صدق می کند. شما باید از محصول ، مشتری و نحوه نوشتن یا صحبت درباره این محصول خاص مطلع شوید. شما باید بدانید که مشتری از درک نیاز به خرید کالایی از شما چگونه حاصل می شود: سفر کاربر .

ممکن است تولید کننده با نام و توصیف مزخرفی روبرو شده باشد که به هیچ وجه با افکار مصرف کننده در مورد این محصول همسو نیست. تخریب کننده ذرات جارو برقی جیغ نمی کشد ، درست است؟ این را تقویت نکنید آن را معقول و قابل درک نگه دارید.

انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی برای محصولات به شما ایده می دهد که چگونه در مورد محصولات صحبت کنید نه فقط در مورد اینکه کدام کلمات را استفاده کنید. ارزش واقعی محصول را دریابید و از روش گفتگوی مصرف کنندگان برای برقراری ارتباط با آن استفاده کنید.

به متن عمومی تولیدکنندگان اعتماد نکنید

استفاده از توضیحات ارائه شده توسط سازندگان آسان است. محتوا در مجموعه داده است ، پس چرا از آن استفاده نمی کنید؟ خوب ، چند دلیل وجود دارد که شما نباید از آن توصیف پیش فرض استفاده کنید. یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین دیگر که محصولات مشابهی را می فروشند از این توصیفات استفاده می کنند. دو ، فروشگاه های آنلاین دیگر که محصولات مشابهی را می فروشند از این توصیفات استفاده می کنند. ببینید ، مطالب تکراری!

اگر مثل دیگران باشید ، برجسته کردن سخت است. البته تهیه برخی از توصیفات برای توصیف دقیق کالا به روش منحصر به فرد شما برای برخی از محصولات سخت است . بعلاوه ، ممکن است تغییرات جزئی کمی در محصول داشته باشید و باعث ناامیدی زیادی در نوشتن این توصیفات فردی شود. هنوز هم ، اگر تنها کوچکترین امکان نوشتن مطلبی وجود دارد که برجسته باشد – به دنبال آن باشید.

برای موتورهای جستجو ننویسید (مخاطب را جدی بگیرید)

یکی از مهمترین مواردی که باید بخاطر بسپارید این است که شما برای انسان می نویسید ، نه ماشین. مطمئناً ، نوشتن توضیحات مناسب برای محصول ، درک آن را برای موتورهای جستجو آسان می کند ، اما این نباید هدف شما باشد. هدف شما این است که ارزش محصول را به مشتریان انتقال دهید و آن را به عنوان یک راه حل بفروشید.

انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی به شما ایده می دهد که کدام محصول برای کدام اصطلاحات رتبه بندی می کند – و شما می دانید که مردم برای توصیف آن چه استفاده می کنند. ترکیب این موارد به شما کمک می کند توصیفات خوبی از محصولات بنویسید که بتواند برای موتورهای جستجو و مصرف کنندگان هم خوب باشد!

بر حل درد کاربر تمرکز کنید

به راحتی می توان مجموعه ای از علائم پلاستیکی را که به نظر شما مناسب محصول هستند ، لیست کرد. ممکن است در حالی که در آن هستید برخی از مشخصات را اضافه کنید. اما ، در این صورت ممکن است در پایان با توصیف کالایی که از دیدگاه شما نوشته شده است و نه مصرف کنندگان. چه آنها از استفاده از محصول خود را به دست آوردن. راه حل چیست؟ چگونه قصد دارید درد کاربر را برطرف کنید؟

به یاد داشته باشید ، شما فروش دندانپزشکی نمی فروشید ، بلکه یک راه حل برای خونریزی لثه می فروشید. گاهی اوقات ، مصرف کنندگان حتی نام کالایی را که دنبال آن هستند نمی دانند – آنها می خواهند مشکل خود را برطرف کنند. فروش ساده انتخاب دندانپزشکی که ممکن است به معنای از دست دادن افرادی باشد که به دنبال یک راه سریع و آسان هستند ، می تواند به آنها کمک کند مشکلات خود را کاهش دهند.

از کلیشه ها فاصله بگیرید و از استفاده از مواد نسبی بزرگ خودداری کنید

نامیدن هر محصول به بهترین وجه برعکس آن است دیگر هیچ کس چیزی را باور نخواهد کرد. کلمات قدرت دارند ، اما شما باید یاد بگیرید که چگونه از این قدرت استفاده کنید. با دقت فکر کنید که کدام کلمات را استفاده می کنید زیرا بیشتر اوقات ، کمتر بیشتر است. کلمات بی مورد را کنار بگذارید. اگر محصولات شما جوایز یا افتخارات دیگری کسب کرده اند ، می توانید ِآنها را نیز بگویید.

توضیحات را برای سایت شخصی سازی کنید

لازم نیست هر قطعه متن دارای اتصال و دور باشد. می توانید از صدای خود استفاده کنید و آن را شخصی تر کنید. تن صدای خود را توسعه دهید و به آن پایبند باشید این باعث می شود شما قابل شناسایی باشید ، به مارک تجاری شما کمک می کند و باعث می شود از جمعیت متمایز شوید.

به خاطر داشته باشید که شما به سادگی کالایی را به شخصی نمی فروشید بلکه یک تجربه را می فروشید. و ، از آنجا که شما می خواهید مشتری در آینده بازگردد ، بهتر است یک تجربه خوب باشد!

از داستانها و مثالهای کاربر استفاده کنید

همیشه این شما نیستید که داستان یک محصول را تعریف می کند – بهترین فروش محصول شما شخصی است که آن را قبلاً خریداری کرده است. از مشتریان موجود درخواست ورودی کنید و از بینش آنها برای افزایش محتوای خود استفاده کنید. حتی ممکن است داستان های آنها را در توضیحات محصولات خود بگنجانید.

از نمونه های تصویری و متنی محصول خود در استفاده مشتریان واقعی استفاده کنید. با انجام این کار ، مشتریان بالقوه احساس بهتری نسبت به محصول ، فواید و کاربرد آن پیدا می کنند.

کلام آخر :

در این مقاله ، ما هفت روش را برای نوشتن توصیف بهتر محصولات برای سایت تجارت الکترونیکی شما نوشتیم. اآکادمی seoinsite.ir با ارائه آموزش های رایگان سئو در تلاش است تا پاسخگوی همیشگی سوالات شما باشد. جدای از این ۷ مورد البته روش های بیشتری برای انجام این کار وجود دارد ، اما با این نکات ساده ، هرکسی می تواند نسخه بازاریابی محصولات خود را بهبود بخشد.

مطلب پیشنهادی

بهترین راه تولید محتوا سئو شده

رابطه خوب بین سئو و محتوای عالی ضروری است! در اینجا ۱۰ نکته در مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *