قالب وردپرس افزونه وردپرس

۵ راه برای برجسته سازی وب سایت شما درمقابل مخاطبان

بیشتر و بیشتر مشاغل بصورت آنلاین انجام می شوند. رقابت بین مشاغل اینترنتی شدید است. بنابراین ، بسیار مهم است که از بازی جلوتر بمانید و یک وب سایت کاربر پسند ، جذاب و شایسته اشتراک داشته باشید.

مزیت دیگر داشتن سایتی که ظاهر و عملکرد آن بهتر از رقبا باشد این است که دارای سئو بهتری نیز می باشد و در نتیجه معمولاً از رتبه بالاتری برخوردار خواهد بود. Google زبانه ها را در بسیاری از معیارها نگه می دارد که همگی در تصمیم گیری برای رتبه بندی سایت نقش دارند.

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید وب سایت خود را در میان جمعیت متمایز کرده و رتبه بندی خود را در این روند ارتقا دهید.

آن را کاربر پسند کنید

برداشت ها برای اولین بار شمارش می شوند و هنگام جذب مشتری به وب سایت شما ظاهر همه چیز است. یک وب سایت ساده و تمیز اما چشم نواز با اطلاعات جالب باعث علاقه مندی یک مرورگر می شود.

هیچ چیز سریعتر از یک وب سایت آشفته و زشت ، مشتری اینترنتی را پس نمی زند. از رنگهایی استفاده کنید که مکمل یکدیگر باشند ، فونتهای واضح و فاصله خطوط که از بهم ریختگی صفحه جلوگیری می کند.

مطمئن شوید که هجی و دستور زبان صحیح است و هر عکس یا تصویری به وضوح برچسب گذاری شده است. عنوان های واضحی داشته باشید که دارای محتوای مربوطه باشد. ساده ، آموزنده و ظریف کلیدی است.

آنچه موفقیت را تضمین می کند این است که افراد بتوانند به راحتی در سایت پیمایش کنند. یک نوار جستجو به آنها بدهید که به آنها کمک کند محصول یا اطلاعات دقیق را برای کمک به آنها پیدا کنند. سپس ، اگر می خواهید اقدامی خاص انجام دهند ، باید ببینند دقیقاً چه کاری باید انجام دهند. دکمه های تماس برای عمل (CTA) باید درست در جایی که لازم است باشند باشند تا مجبور نشوند حدس بزنند که بعد کجا باید بروند.

مطالب عالی

محتوای وب سایت شما بسیار مهم است. نه تنها مشتریان شما را علاقه مند می کند ، بلکه بازدیدها یا “بازدید” از وب سایت شما را کنترل می کند. انتخاب کلمات خاص برای استفاده در وبلاگ ، ویژگی وب سایت شما را در بالای نتایج در موتورهای جستجو مانند Google نشان می دهد.

با استفاده از یک برنامه تحلیلی مانند Google Analytics ، کلمات کلیدی مورد استفاده در وب سایت شما باعث ایجاد ترافیک می شوند. سپس می توانید از آنها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما بهترین محتوا را برای سئو تجارت الکترونیکی دارد .

دقیقاً چه چیزی محتوا را عالی می کند؟ به زبان ساده ، این محتوایی است که مردم بدنبال آن هستند. اگر هنگامی که افراد به دنبال اطلاعات خاص هستند محتوای شما کامل و مفید است ، این محتوای خوبی است. اگر سایتی بی ادب و خنده دار دارید ، پس محتوای سرگرم کننده برای آن مکان یا موضوع مناسب است. اینکه مطالب شما خوب تلقی شود یا اینکه همه به نوع سایت شما بستگی ندارد.

گوگل به محتوای خوب پاداش می دهد حتی اگر فقط یک ربات باشد که سایت شما را خزنده می کند. اگرچه نمی تواند بخواند ، اما می تواند درک کند که آیا محتوای شما با معیارهای خاصی خوب است. زمان حضور در صفحه برای Google مهم است تا بفهمد آیا افراد در جستجوی چیزی هستند که به دنبال آن می گردند.

معیار دیگر نرخ خروج شما است. اگر صفحات زیادی دارید که افراد را به صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بازمی گرداند ، این نشانه آن است که محتوای شما آن چیزی نبود که جستجوگر به دنبال آن بود. این حتی اگر فکر می کنید مطالب خوب نوشته شده اند ، به رتبه شما آسیب می رساند. اگر محتوای مورد نظر کاربر نباشد ، مهم نیست که نوشتن چقدر خوب است.

عکس و فیلم

آنها می گویند یک عکس هزار کلمه است و این بدون شک برای وب سایت ها درست است. عکس ها یا عکس های شفاف و زیبا از محصولات شما آنها را به نمایش می گذارد و آنها را بهتر از هر اسلب متنی به مشتریان می فروشد.

اگر کالای فیزیکی می فروشید ، از همه زوایا از آن عکس بگیرید و اطمینان حاصل کنید که تصاویر به خوبی روشن شده و جزئیات پیچیده ای را نشان می دهد ، بنابراین مشتری تصویر کاملی از کالایی را که خریداری می کند ، بدست می آورد. در نظر بگیرید که یک عکاس حرفه ای استخدام کنید تا تصاویر را برای شما بگیرد ، بنابراین آنها واقعاً مقاوم نیستند.

ارسال فیلم هایی که نشان می دهد چگونه محصولات خود را تولید می کنید یا صحبت از خدماتی که ارائه می دهید ، مشتریان را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. اگر ویدیوی شما بسیار سرگرم کننده یا آموزنده است ، خریداران ممکن است ویدیو را با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا آن را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنند.

به عنوان یک مزیت جانبی ، ویدیوها مدت طولانی تری افراد را در صفحات شما نگه می دارند که به Google نشان می دهد کاربر محتوای مورد نظر خود را پیدا کرده است. و این ، به نوبه خود ، رتبه شما را بهبود می بخشد.

همچنین ، اگر فیلم را در سیستم عامل دیگری مانند Tik Tok یا YouTube ارسال کرده باشید ، به صفحه خود نیز ترافیک ارسال می کنید. Google این سیگنال را به عنوان اثبات اجتماعی در نظر گرفته و مقاله را بالاتر قرار می دهد. نه تنها این ، بلکه در صفحه اول دو فاصله خواهید داشت که به نرخ کلیک (CTR) شما کمک می کند – سیگنال دیگری به Google که نشان می دهد صفحه شما باید بالاتر باشد.

ریسپانسیو بودن قالب

اکنون اکثر افراد با تلفن یا رایانه لوحی خود در اینترنت گشت و گذار می کنند ، بنابراین وب سایت شما باید روی این دستگاه ها به خوبی کار کند. بهینه سازی وب سایت برای تلفن های همراه  نه تنها تجربه را برای مشتریان بهبود می بخشد بلکه باعث افزایش رتبه بهینه سازی موتور جستجو نیز می شود.

سایت شما باید پاسخگو باشد تا خواندن و پیمایش برای افراد آسان باشد. قبل از راه اندازی تلفن همراه بودن آن را آزمایش کنید ، زیرا این یک مرحله اساسی در جعبه ابزار SEO شماست. هنگامی که سایت تلفن همراه شما عناصر زیادی را دارد که همپوشانی دارند یا متن بیش از حد گسترده شده است ، این امر باعث می شود افراد کلیک کنند.

این امر به ویژه درصورتی که سایتی در تجارت الکترونیکی داشته باشید که در آن پرداخت می کنید بسیار مهم است. اعتماد عامل بزرگی است و اگر پیمایش سایت موبایل شما مشکل باشد یا به نظر می رسد هرزنامه است ، این یک سیگنال اصلی بی اعتمادی است. به احتمال زیاد بسیاری از مشتریان را از طریق تلفن همراه تبدیل نمی کنید.

مطلب پیشنهادی

بهترین راه تولید محتوا سئو شده

رابطه خوب بین سئو و محتوای عالی ضروری است! در اینجا ۱۰ نکته در مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *