قالب وردپرس افزونه وردپرس

چگونه نمایه های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنیم

تقریباً هر مارکی به سمت رسانه های اجتماعی روی آورده است زیرا مقرون به صرفه ترین روش برای افزایش آگاهی از برند و بازاریابی محصولات یا خدمات شماست. با این حال ، اگر نمی دانید چگونه آن را بهینه کنید یا آن را حفظ کنید ، فقط حضور در شبکه های اجتماعی هرگز مفید نخواهد بود. بهینه سازی دسته های رسانه های اجتماعی برای افزایش مشارکت و دستیابی به تجارت شما بسیار مهم است.

طبق نظرسنجی های اخیر ، در اینجا ۳۴۹۹ میلیارد کاربر فعال شبکه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. برای دستیابی به این کاربران ، لازم است دسته های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید. در این وبلاگ ، ما در مورد بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) بحث خواهیم کرد و همچنین پنج مرحله بهینه سازی رسانه های اجتماعی را توضیح خواهیم داد.

SMO چیست؟
SMO مخفف بهینه سازی شبکه های اجتماعی است و شامل تجزیه و تحلیل و تشخیص این است که کدام نوع از محتوا بهترین عملکرد را در دسته های رسانه های اجتماعی شما دارد. هدف SMO افزایش دید تجاری و آگاهی از نام تجاری شما برای کسب هدایت و تبدیل بیشتر برای تجارت شما است.

برای انجام SMO موثر ، شما باید نوع محتوایی را که مخاطب شما به دنبال آن است دریابید و همچنین از متناسب بودن آن در حوزه رسانه های اجتماعی اطمینان حاصل کنید. بهینه سازی کمپین های رسانه های اجتماعی شما برای ایجاد ، ایجاد و به حداکثر رساندن برنامه رسانه های اجتماعی شما برای ارتباط حتی بهتر با مخاطبان مفید است.

عناصر یک نمایه موفق رسانه های اجتماعی:
نمایش نام
این یک عنصر بسیار اساسی است اما همچنین یک قسمت مهم در پروفایل رسانه های اجتماعی شما است. نام نمایشی شما نامی است که مخاطبان شما را در پروفایل های شبکه های اجتماعی می شناسند. نام نمایشی شما می تواند با نام واقعی شما متفاوت باشد. این می تواند چیزی نزدیک به صنعت شما باشد که به مردم کمک کند شما و تجارت شما را بشناسند.

نام کاربری و URL
معمولاً نام کاربری شما در URL وب سایت شما استفاده می شود. نام کاربری شما اغلب با نام نمایشی شما متفاوت است و تغییر نام کاربری شما امکان پذیر نیست. به همین دلیل در هنگام انتخاب نام کاربری خود باید بسیار مراقب باشید. همیشه پیشنهاد می شود با نام واقعی خود حرکت کنید ، زیرا این امر به افزودن اعتبار به تجارت شما کمک می کند.

بیوگرافی و موقعیت پیوند شما
بیوگرافی شما فقط مختصری درباره خود یا تجارتتان است که می توانید کلمات کلیدی خود را در آن اضافه کنید. این مانند یک زمین آسانسور است که می توانید با استفاده از آن مختصراً توصیف کرده و اولین احساس شگفت انگیز را ایجاد کنید. همچنین می توانید پیوند وب سایت خود را در بیوگرافی خود قرار دهید تا افراد بتوانند در صفحه فرود شما کلیک کرده و به آن پیمایش کنند. این به افزایش قابلیت مشاهده وب سایت شما کمک می کند.

اطمینان حاصل کنید که پیوند خود را در صفحه اصلی پروفایل های شبکه های اجتماعی خود مانند Twitter و LinkedIn دریافت کرده اید. پیوند وب سایت خود را به گونه ای در صفحه رسانه های اجتماعی خود قرار دهید که در مرکز نمایه شما باشد تا بینندگان و مخاطبان به راحتی آن را پیدا کنند.

تنظیمات حریم خصوصی
پس از تنظیم تنظیمات نمایه خود – یعنی عکس پروفایل ، عکس روی جلد و بیوگرافی – باید تنظیمات حریم خصوصی نمایه خود را بررسی کنید. اگر بیشتر از یک حساب تجاری است ، توصیه می شود همه چیز را عمومی نگه دارید ، زیرا مشتریان یا مخاطبان شما باید به دنبال تمام اطلاعات مربوطه باشند. تنظیمات حریم خصوصی شما اجازه می دهد نمایه شما بیشتر دیده شود.

فعالیت
هنگامی که تنظیمات حریم خصوصی شما درست است ، باید اطمینان حاصل کنید که در شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی خود از سطح فعالیت سالم برخوردار هستید. مهم است که علایق خود را به اشتراک بگذارید و با پیروان و دوستان بیشتری درگیر شوید. بخشی از گروه های مختلف رسانه های اجتماعی باشید که مربوط به مخاطبان هدف شما هستند.

تبلیغات
هرگز فراموش نکنید که به پروفایل های شبکه های اجتماعی خود در وب سایت ، کارت ویزیت و امضای ایمیل خود اشاره کنید. تبلیغ پروفایل های شبکه های اجتماعی بسیار مهم است زیرا این امر به مخاطبان بالقوه شما کمک می کند تا شما را پیدا کنند و شما را دنبال کنند. اطمینان حاصل کنید که تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی خود را با یکدیگر مرتبط کرده اید.

حالا که نمایه خود را کامل کردید ، بیایید وارد مراحل بهینه سازی شویم.

۵ مرحله برای بهینه سازی شبکه های اجتماعی:

  1. مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید
    شما باید نوع مخاطبی را که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید ، تجزیه و تحلیل کنید و بستر رسانه های اجتماعی مخاطبان خود را تعیین کنید. انتخاب یک بستر مناسب همیشه ایده خوبی برای ارتباط و تعامل با نوع افرادی است که می خواهید آنها را هدف قرار دهید.
  2. تجزیه و تحلیل رقابتی
    مرحله بعدی انجام تجزیه و تحلیل رقابتی است. دانستن نوع محتوایی که در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی برای رقبای شما کار می کند ، مهم است. تجزیه و تحلیل رقابتی کمک می کند تا نمای کلی از نوع محتوایی را که برای تولید و ارائه در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی که مخاطبان شما در آن هستند ، نیاز دارید.
  3. ایجاد یک استراتژی
    قدم بعدی شما ایجاد استراتژی ای است که برای برند شما مثمر ثمر باشد. اینکه بخواهید این کار را به تنهایی انجام دهید ، در خانه یا با تیمی از متخصصان شبکه های اجتماعی کار کنید کاملاً خواست شماست.

۴- استراتژی را اجرا کنید
هنگامی که استراتژی خود را ساختید ، باید آن را اجرا کنید. بدون اعدام ، یک استراتژی چیزی نیست. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، استراتژی شما باید توسط متخصصان سئو و بازاریاب محتوا که برای اجرای استراتژی SMO از نزدیک با رسانه های اجتماعی و مدیران جامعه همکاری می کنند ، راه اندازی شود. از آنجا که SMO ارتباط نزدیکی با سئو دارد ، این تیم ها باید از نزدیک همکاری کنند تا اطمینان حاصل کنند که پیام برند شما در همه سیستم عامل ها مشابه است.

  1. نتایج را تجزیه و تحلیل کنید
    پس از اجرای استراتژی ، لازم است نتایج مورد استفاده قرار گرفته و تجزیه و تحلیل شود. تجزیه و تحلیل نتایج برای تنظیم نیازهای جدید کمپین رسانه های اجتماعی شما ضروری است.

اکنون که نمایه های خود را بهینه کردید ، بیایید روش های بیشتری برای ارتقا them آنها به سطح بعدی بررسی کنیم.

چند نکته دیگر برای بهبود استراتژی SMO شما
استراتژی خود را بهینه کنید
با تکامل و تغییر شبکه های اجتماعی ، استراتژی شما باید همراه با آن رشد کند. برای اجرای یک کمپین موفق باید اهداف و اهداف مشخصی داشته باشید. شما باید از آنچه می خواهید به دست بیاورید مطمئن باشید ، چه برای افزایش قرار گرفتن در معرض نام تجاری شما یا کسب هدایت و تبدیل بیشتر. همانطور که قبلاً گفته شد ، در حالی که در مرحله بهینه سازی استراتژی خود هستید ، باید در انتخاب بسترهای مناسب رسانه های اجتماعی که مخاطبان مرتبط با تجارت شما را می توان ، بسیار مراقب باشید.

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید
شما باید درک کاملی از انواع کلمات کلیدی داشته باشید که مخاطب شما برای جستجوهایی که آنها را به وب سایت شما می آورد ، استفاده می کند. تحقیقات کلمات کلیدی برای SMO کمی متفاوت است ، زیرا شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی است که در رسانه های اجتماعی استفاده می شود ، نه در وب.

یکی از محبوب ترین روش های تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود ، استفاده از گزارش کلمات کلیدی توییتر است. این ویژگی به شما کمک می کند کلمات کلیدی را که مخاطبان شما ممکن است برای جستجوی مرتبط استفاده کنند ، ردیابی کنید. این به شما امکان می دهد ایده خوبی داشته باشید که کدام یک از کلمات کلیدی دارای حجم بیشتری از علاقه هستند. می توانید از این کلمات کلیدی برای رسانه های اجتماعی استفاده کنید و همچنین آنها را در محتوای خود بگنجانید.

ارسال مطالب اصلی
پس از اتمام تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی خود ، باید شروع به ساختن مطالب خود کنید. محتوا ابزاری بسیار قدرتمند برای جذب افراد بیشتر به پروفایل های شبکه های اجتماعی شما و افزایش پیروان شما است. شما می توانید دو نوع محتوا را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید: محتوای اصلی یا پیوند به محتوای سایت های دیگر. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با آنچه مخاطب هدف شما به دنبال آن است مرتبط باشد. اگر محتوایی از وب سایت های دیگر پیدا کردید که مربوط به مخاطبان شما است ، می توانید آن را در نمایه خود به اشتراک بگذارید و از مخاطبان خود بخواهید نظر خود را ارائه دهند یا نظرات خود را به اشتراک بگذارند. این یک روش عالی برای تعامل با مخاطبان است.

هنگام ارسال محتوای اصلی خود ، باید همیشه به یاد داشته باشید که تصاویر را در آن قرار دهید ، زیرا عناصر بصری به درگیر کردن مخاطبان کمک می کنند.

برنامه ارسال خود را محکم کنید
ابزارهای مختلفی وجود دارد که به برنامه ریزی پست های شما در شبکه های اجتماعی کمک می کند. این باعث می شود که شما چندین بار در روز وارد پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی خود نشوید. از این ابزارها استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که همه پست های خود را برای زمان فعال بودن مخاطب هدف خود تعیین می کنید.

بر مبارزات خود نظارت کنید
برای شناسایی اینکه کدام روش موثرتر است ، باید به طور مرتب کمپین های رسانه های اجتماعی خود را کنترل کنید. رسانه های اجتماعی دارای ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل هستند که در تعیین انواع محتوای مورد علاقه مخاطبان شما بسیار سودمند است. شما می توانید چندین معیار ، مانند تعداد نمایش ، کلیک و میزان مشارکت را کنترل کنید ، و همه اینها به نوبه خود به شما کمک می کند تا بفهمید کدام استراتژی برای کمپین شما بهترین است.

مطلب پیشنهادی

ارتباط بازاریابی محتوا و سئو سایت

بازاریابی محتوا چیست؟ از طرف دیگر ، بازاریابی محتوا شامل ایجاد صفحاتی در سایت شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *