قالب وردپرس افزونه وردپرس

تولید محتوا ویدئویی عامل ارتقا رتبه سایت

توسعه ایده های خلاقانه محتوای ویدئویی مطمئناً یک عنصر است اما موارد دیگری وجود دارد که به تلاش شما در جستجوگرها کمک می کند و رتبه بندی شما را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بهبود می بخشد.

این راهنمای بازاریابی ویدیویی نحوه بهبود رتبه بندی شما با محتوای ویدیویی را نشان می دهد. اما ، قبل از آن ، شما باید رابطه بین فیلم ها و رتبه بندی را درک کنید.

چگونه محتوای ویدئو به رتبه بندی شما کمک می کند؟

Google مدت طولانی است که برگه های مربوط به اولویت کاربر را نگه داشته است. غول موتور جستجو الگوریتم خود را تغییر داده تا بتواند جدیدترین روند را در خود جای دهد و جدیدترین به روزرسانی ها ، وب سایت ها را با فیلم در اولویت قرار می دهد. به عنوان یک بازاریاب ، نمی توانید محتوای ویدئویی را نادیده بگیرید و انتظار داشته باشید که در SERP ها رتبه بالایی داشته باشید.

حتی در این عصر رسانه های اجتماعی ، موتور جستجو منبع ۹۳ درصد از کل تجربیات آنلاین است. بنابراین ، اولین و مهمترین هدف برنامه بازاریابی شما باید حضور در صفحه اول نتایج جستجو باشد.

به یاد داشته باشید: سه نتیجه برتر در صفحه اول Google 55 درصد از کل کلیک ها را دریافت می کند ، به این معنی که باید تلاش خود را برای حضور در آنجا متمرکز کنید.

به خاطر داشته باشید که یک فیلم ضعیف به یک وب سایت آسیب بیشتری می رساند تا سود فیلم هایی که می سازید باید برای موتورهای جستجو و کاربران جذاب باشد. این بدان معناست که محتوای ویدئو باید برای موتور جستجو بهینه باشد و حاوی محتوای ارزشمندی باشد که برای بینندگان مفید است.

محتوای ویدیویی با کیفیت بالا ایجاد کنید

عنوان ویدیو ممکن است یک کاربر را به صفحه وب آورده باشد ، اما کیفیت محتوا است که باعث می شود بازدید کننده بماند. اگر نمی خواهید محتوای ویدئویی شما فقط یک مورد دیگر در جمع باشد ، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تولید یک ویدیو به خاطر بسپارید.

هویت برند : هویت برند منحصر به فرد شما چیزی است که تجارت شما را از دیگران متمایز می کند. اجازه دهید هویت نام تجاری شما از طریق ویدئو بدرخشد.

مخاطب هدف : اگر مخاطب هدف شما همه باشد ، محتوای ویدئویی شما نظر کسی را جلب نخواهد کرد. برای ایجاد یک پیام محکم ، شما باید اطلاعات اساسی جمعیتی خود را از قبیل سن ، جنس ، مکان ، شخصیت ، علاقه ها ، سرگرمی ها و غیره محدود کنید.

مخاطب خود را سرگرم کنید : در بیشتر موارد ، فیلم هایی که سبک رسمی و لحنی جدی دارند فقط بینندگان را به خواب می اندازند. اضافه کردن یک حس شوخ طبعی و یک ذره ذره ذهنی مخاطبان شما را درگیر می کند و به شما در انتقال پیام کمک می کند. اگر شوخ طبعی یک فنجان چای شما نیست ، سعی کنید سبک و لحن عمومی را گاه به گاه ، صمیمی و محاوره ای حفظ کنید.

یک داستان بگویید : بافتن یک داستان در اطراف پیام بازاریابی باعث می شود تا بینندگان دور هم جمع شوند. به علاوه ، مردم فیلم ها را با داستان ها و احساسات قدرتمند به یاد می آورند. بینندگانی که احساس می کنند از نظر احساسی با یک ویدیو درگیر هستند ، به احتمال زیاد یک اقدام پیگیری را انجام می دهند ، بنابراین سعی کنید مخاطب را از نظر احساسی درگیر کنید تا نتایج سئو بهتری داشته باشد.

الگوریتم های موتور جستجو برای درک محتوای فیلم ها هنوز به اندازه کافی پیشرفته نیستند این شما هستید که می توانید برای طبقه بندی و اولویت بندی فیلم های خود ، اطلاعات مناسب الگوریتم موتور جستجو را تهیه کنید. این ویژگی ها نه تنها به موتورهای جستجو و یوتیوب کمک می کنند بلکه توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کنند.

فیلم ها را کوتاه و مختصر نگه دارید

در مورد محتوای ویدئو ، هرچه طول فیلم کوتاه تر باشد ، تعامل بهتری خواهد داشت. به این دلیل که فیلم ها در مدت زمان کوتاهی اطلاعات زیادی را تحویل می دهند. بعد از یک دقیقه یا بیشتر ، مخاطب شما تمرکز خود را از دست می دهد ، و همین امر او را مجبور به ترک صفحه می کند.

طول ایده آل فیلم همچنین به نیازها یا اهداف خاص شما ، نوع فیلم و اطلاعاتی که می خواهید منتقل کنید بستگی دارد.

اگرچه ما به سرعت در حال انتقال به عصر اتصال سریع تلفن همراه هستیم ، اما فیلم های کوتاه به کاربران موبایل امکان می دهند محتوای خود را بدون بافر یا از دست دادن کیفیت فیلم مشاهده کنند.

کارشناسان اتفاق نظر دارند که محتوای ویدیویی با فرم کوتاه باعث ایجاد خلاقیت و جذب بیننده بیشتر می شود که به نوبه خود باعث افزایش رتبه شما می شود.

کلام آخر

در آینده ای نه چندان دور محتوای ویدئویی قدرت خود را بر مردم از دست نخواهد داد. راستش را بخواهید ، ماهیت غوطه وری ویدئو رشد صعودی آن را برای مدت طولانی تضمین می کند. آموزش های رایگان سئو بیشتر در آکادمی سئو این سایت منتشر شده است.

بازاریابان و مشاغل باید از ویدیو استفاده کنند ، اما نه فقط برای آگاهی از برند ، تولید سرب و تبدیل آن. شما باید از مزایای SEO آنها برای افزایش رتبه وب سایت خود استفاده کنید و ایده های ذکر شده در راهنمای بازاریابی در بالا باید به شما در رسیدن به این هدف کمک کنند.

مطلب پیشنهادی

بهترین راه تولید محتوا سئو شده

رابطه خوب بین سئو و محتوای عالی ضروری است! در اینجا ۱۰ نکته در مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *