قالب وردپرس افزونه وردپرس

چگونه صفحه اصلی سایت خود را بهینه کنیم؟

شاید بتوانید صفحه اصلی خود را برای تمام عبارات کلیدی مختلف رتبه بندی کنید ، اما باید در نظر بگیرید که آیا این واقعا بهترین استراتژی است یا خیر. صفحات فرود هدفمند تمایل به عملکرد بهتر برای این نوع موارد دارند. شاید بهتر باشد صفحه اصلی خود را به نوعی ویترین افرادی که هستید و آنچه ارائه می دهید ، در نظر بگیرید. می توانید از سایت خود به عنوان سکوی راه اندازی برای همه آن تبدیل ها استفاده کنید. به علاوه ، یک صفحه اصلی خوب به ساخت و تحکیم نام تجاری شما کمک می کند!

وب سایت شما در مورد چیست؟

اول ، ما می خواهیم شما بررسی کنید که وب سایت خودتان در مورد چیست. این امر بدیهی به نظر می رسد ، اما ماموریت شما ، منحصر به فرد بودن وب سایت شما ، باید در صفحه اصلی شما منعکس شود.

استراتژی کلمات کلیدی

افراد زیادی در تلاشند تا صفحه اصلی خود را برای یک کلمه کلیدی خاص بهینه کنند. بیشتر آنها در حال بهینه سازی برای مشاغل محلی هستند و احساس می کنند که صفحه اصلی مانند بالای هرم استراتژی کلمات کلیدی آنهاست. ما اغلب توصیه می کنیم وب سایت شما را روی بیش از یک کلمه کلیدی متمرکز کنید و تمایل داریم که یک استراتژی را بر اساس تعداد زیادی از کلمات کلیدی تنظیم کنید. حتی چندین کلمه کلیدی نیز نمی تواند یک استراتژی کامل برای کلمات کلیدی باشد. اگر می خواهید در مورد استراتژی کلمات کلیدی بیشتر بخوانید ، وبلاگ ما را بخوانید ، زیرا ما چندین پست در مورد تحقیقات کلمات کلیدی و استراتژی کلمات کلیدی داریم !

شما اغلب وب سایت های مربیگری مشاغل را می بینید که دارای عنوان زیر هستند: “کمک به شما در پیشرفت خود!”. این یک مقدمه یا عنوان عالی نیست ، زیرا مطلقا چیزی در مورد هدف شرکت نمی گوید. همچنین ممکن است فروش کفش های عالی برای دویدن به شما در بهبود دویدن کمک کند ، درست است؟ اطمینان حاصل کنید که محتوای مقدماتی شما در مورد مزایای اصلی بازدید کننده ای است که ارائه می دهید. “مشاوران مربیگری با استفاده از بازتاب خود” در حال حاضر چیزهای بیشتری به یک بازدید کننده می گوید.

اعتماد لازم را بدست آورید

ما دیده ایم که فاکتور اعتماد برای وب سایت های امروزی اهمیت بیشتری پیدا می کند. اطمینان حاصل کنید که سایت شما نه تنها از لحاظ فنی ، بلکه دارای فناوری روز و گواهینامه های SSL ، بلکه از نظر روانشناختی نیز به عنوان قابل اعتماد شناخته شده است. اگر چیزی ، خدمات یا محصولی را می فروشید ، مردم باید بدانند که شما قانونی هستید. چرا مردم باید محصول شما را خریداری کنند؟ چرا شما در این زمینه متخصص هستید و آیا راه حل شما همه باید استفاده کنند؟

هر زمان که توانستید ، موفقیت خود را به بازدیدکنندگان ارائه دهید. توصیفات ، بررسی ها ، توصیه های متخصصان دیگر ، انتشاراتی که ظاهر شده اید را اضافه کنید – همه چیز پیش می رود. پیوند به این موارد را فراموش نکنید زیرا هیچ چیز ناامیدکننده تری از تلاش برای تأیید ادعاهای خود و کوتاه آمدن نیست. البته ، شما همیشه می توانید مجموعه ای از بررسی ها را انتخاب کنید و در صورت لزوم صفحه خاصی را برای بقیه ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که در صفحه اصلی در این کار زیاده روی نکرده اید – سایت شما باید بدون حواس پرتی زیاد تمیز بماند.

بازدید کننده خود را راهنمایی کنید

هدف دیگر صفحه اصلی شما راهنمایی بازدید کننده شما است. شما باید مطمئن شوید که صفحه اصلی بازدید کننده شما را به صفحات اصلی شما راهنمایی می کند. و ، صفحه اصلی شما به معرفی یا برچسب هایی که در بالا توضیح دادیم نیاز دارد. اما اگر صفحه اصلی به بازدید کننده اجازه نمی دهد که بر روی صفحات اصلی یا پول شما کلیک کند ، این یکی بی فایده خواهد بود. این صفحات می توانند صفحاتی باشند که معامله را می بندید ، محصول را می فروشید یا فرم تماس را پر می کنید.

محصولات شما

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید ، امکانات بی پایان است. اما کل لیست دسته ها را در نوار کناری خود اضافه نکنید. روی دسته های پربازدید خود تمرکز کنید و این موارد را در یک مکان برجسته در صفحه اصلی خود اضافه کنید. شاید بهترین محصول فروش خود را به صفحه اصلی اضافه کنید ، شاید در آن تصویر بزرگتر که در “لغزنده” در بالا ذکر کردیم. خلاق بودن. به عنوان مثال صفحه اصلی شما بهترین نقطه در سایت شما برای اعلام محصول جدید است. اگر مغازه شما فروشی دارد ، اطمینان حاصل کنید که مردم در صفحه اصلی متوجه آن می شوند.

اطلاعات تماس

شما همچنین باید بدانید که بازدید کننده ای که در حال بازگشت است فقط می تواند به دنبال جزئیات تماس شما باشد. پیوندی به صفحه تماس خود در جایی که شخص انتظار دارد ، فهرست کنید. این می تواند در آخرین نقطه از فهرست شما باشد ، اما همچنین می تواند یک آدرس در پاورقی شما باشد ، یا یک فرم تماس (کوتاه) در نوار کناری شما باشد. در تلفن همراه ، شماره تلفن شما باید فعال شود تا بازدیدکنندگان با یک ضربه ساده روی شماره با شما تماس بگیرند.

یک صفحه گیج کننده نسازید!

در راهنمایی در وب سایت خود بیش از حد نکنید! صفحه اصلی خود را با انواع راهنماهای عملی شلوغ نکنید ، اما دو یا سه مورد را که در سایتی مانند سایت شما منطقی هستند انتخاب کنید. و روی اینها تمرکز کنید. طراحی صفحات را ساده و آسان استفاده کنید.

کلام آخر

در صفحه اصلی شما باید مشخص شود که افراد می توانند در وب سایت شما چه چیزی پیدا کنند. این باید بر روی نقطه فروش منحصر به فرد شما متمرکز شود. و باید بازدید کنندگان شما را به مهمترین صفحات شما راهنمایی کند.آموزش های بیشتر و رایگان سئو در دیگر مقالات seoinsite.ir را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ارتباط بازاریابی محتوا و سئو سایت

بازاریابی محتوا چیست؟ از طرف دیگر ، بازاریابی محتوا شامل ایجاد صفحاتی در سایت شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *