با خواندن این مقاله متوجه چگونگی بهینه سازی پست های وبلاگتان برای موتور های جستجو خواهید شد. اگر تمایل دارید می توانید از مقاله اصطلاحات تخصصی سئو بازدید کنید.
کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید
هر جستجو با تایپ یک عبارت یا کلمه کلیدی مرتبط شروع می شود. این جایی است که شناختن خوب مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به شما کمک می کند نوع نوع مطالب و موضوعاتی را بخوانید بخوانید.
استفاده و قرار دادن کلمات کلیدی
هنگامی که کلمه کلیدی مورد نیاز خود را پیدا کردید و بر روی آن تمرکز خواهید کرد ، وقت آن رسیده است که بهینه سازی موتور جستجو در صفحه (SEO) را شروع کنید .
برای کسانی که نمی دانند ، SEO در صفحه به جایگذاری استراتژیک کلمات کلیدی انتخابی شما در سراسر صفحه شما اشاره دارد. با این کار آسان تر می شود که محتوای شما توسط موتورهای جستجو خزیده و رتبه بندی شود.
در اینجا نحوه بهینه سازی پست وبلاگ خود برای نتایج بهینه SEO وجود دارد:
۱. افزودن کلمه کلیدی خود در عنوان
شگفت زده خواهید شد که هرچند اغلب این مورد نادیده گرفته می شود ، با وجود اینکه به نظر می رسد کار منفی است به یاد داشته باشید ، هرچه کلمه کلیدی خود را به ابتدای عنوان نزدیکتر کنید ، بهتر است
۲. افزودن کلمه کلیدی در URL شما
پس از دانستن عنوان خود ، مورد بعدی که باید انجام دهید این است که آدرس پست صفحه خود را سفارشی کنید. قرار دادن کلمات کلیدی در آدرس های URL شما همچنین نقش اصلی را در هنگام جستجوی موتورهای جستجو و درک محتوای شما دارد ، بنابراین مطمئن باشید که کلمه کلیدی شما همیشه در آن گنجانده شده است.
۳. افزودن کلمه کلیدی خود در Meta Description
توضیحات متا عنصر دیگری است که هنگام بهینه سازی محتوای جدید نادیده گرفته می شود. آنها نه تنها برای خزنده های موتور جستجو مهم هستند ، بلکه اطلاعات مهمی را در لیست جستجوی صفحه یا پست در اختیار مخاطبان شما قرار می دهند. یک توضیح متای خوب باید کاربر را فریب دهد تا روی پست شما کلیک کند. توضیحات متای شما باید مختصر ، اما دقیق باشد و به یاد داشته باشید که همیشه کلمه کلیدی خود را تا جایی که ممکن است نزدیک به آغاز آن اضافه کنید.
۴. افزودن کلمه کلیدی خود در متن اصلی
از کلمه کلیدی خود در کل نسخه بدن خود استفاده کنید ، اما مهم است که از افتادن در دام پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کنید . مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما به طور ارگانیک در پست قرار دارند. سعی کنید در هر جمله آن را مجبور نکنید زیرا کیفیت قطعه شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. برخلاف تصور عمومی ، گوگل در واقع شما را به دلیل پر کردن کلمات کلیدی مجازات می کند ، بنابراین برای داشتن ایمنی تراکم حدود ۱ تا ۳ درصد را در نظر بگیرید.
۵. افزودن کلمه کلیدی در برچسب های H2
اگرچه لازم نیست که در هر عنوان در پست خود قرار بگیرید ، اما در برخی از برچسب های H2 کلمه کلیدی شما می تواند بسیار مفید باشد. این امر همچنین به موتورهای جستجو در هنگام جستجوی پست شما کمک می کند.
۶. افزودن کلمه کلیدی خود در Image Alt Tags
Alt-text همان چیزی است که به عنوان برچسبی برای توصیف تصویر شما عمل می کند. شما اغلب هنگام حرکت روی یک تصویر آنلاین با موس خود ، alt-text را مشاهده می کنید ، پس از چند ثانیه کمی نوار متن ظاهر می شود. چرا این مهم است؟
خزنده های موتور جستجو نمی توانند آنچه را که در تصاویر به تصویر کشیده شده است ببینند ، بنابراین تصویری بدون متن alt اساساً “نامرئی” است. علاوه بر این ، با اضافه کردن ارگانیک کلمات کلیدی خود در متن متن ، می توانید حتی عملکرد SEO را نیز افزایش دهید.
۷. افزودن پیوندهای داخلی
پیوندهای داخلی در بهینه سازی محتوای شما نقش مهمی دارند. انجام این کار به موتورهای جستجو نشان می دهد که چندین محتوا دارید که به طور موثر یکدیگر را تکمیل می کنند و به بازدید کنندگان خود ارزش بیشتری می بخشد. در عوض ، با جستجوی مخاطبان و کلیک کردن روی صفحات ، آنها مدت بیشتری در سایت شما خواهند ماند. اینها هر دو از نظر موتورهای جستجو پیروزی بزرگی هستند و می توانند پتانسیل شما برای رتبه بندی بالاتر را افزایش دهند.
۸. افزودن متن لنگر مناسب برای پیوندها
سرانجام ، متن لنگر جنبه مهمی برای پیوندهای داخلی و خارجی و همچنین سئو سایت است. این متنی است که به نظر می رسد با محتوای شما پیوندی برقرار شده است ، بنابراین مهم است که متن لنگر آنچه را که به آن پیوند می دهید توصیف کند. این کار می تواند با وارد کردن یک کلمه کلیدی از محتوای پیوند داده شده شما ، بخشی از عنوان آن ، یا به سادگی یک شرح کوتاه (چند کلمه ای) انجام شود.
آموزش های سئو کاملا رایگان از سایت seoinsite.ir با دقت بالا و به صورت هدفمند برایتان نوشته و منتشر می شود. امیدواریم پاسخ سوالات خود را پیدا کرده باشید.