قالب وردپرس افزونه وردپرس

مبانی تولید کلید واژه های موفق برای سئو سایت

هر متخصص بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هدف اصلی را در ذهن دارد رتبه بندی وب سایت مشتری خود در صفحات نتایج موتور جستجو بر اساس اصول مختلفی بنا شده است ، اما کلمات کلیدی در این فرآیند بسیار مهم هستند. به طور کلی ، تولید کلمات کلیدی به فرآیند تحقیق و کشف خوشه های مربوط به کلمات کلیدی و تغییرات مختلف آنها و ارجاع آنها به صفحات خاصی در وب سایت شما اشاره دارد. این پیش فرض بهینه سازی صفحه مورد نیاز برای هدف قرار دادن این تغییرات است: کلمه کلیدی اصلی یا تمرکز. پس از آن ، می توانید این تغییرات را در سایر صفحات وب سایت اعمال کنید.

به طور کلی ، وب سایت های بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی بالاتر در نتایج جستجو ظاهر می شوند و بازدید بیشتری از صفحات خود را به دست می آورند. با این حال ، گرفتن موقعیت شماره یک عمدتا به بازار عملیاتی شما بستگی دارد. گاردین پیشنهاد می کند ، در فضای تلفن های همراه یا صنعت مسافرت ، جستجوی پولی و بودجه بیشتر معمولاً برای رتبه بندی مورد نیاز است. اگرچه ، به عنوان مثال ، شما در یک منطقه جغرافیایی مشخص محصول یا خدماتی ارائه می دهید ، شانس شما برای رتبه بندی بیشتر است. در این مقاله ، شما می توانید در مورد چگونگی استفاده از ساختار کلمات کلیدی چیزهای اساسی را بدانید.

۱. هدف گذاری کلمات کلیدی را بهبود ببخشید

• برای استفاده کامل از هدف گذاری ، از صفحات مناسب با اختیارات قبلی استفاده کنید. برای تغییرات کلمات کلیدی نمی توانید از صفحات تصادفی استفاده کنید ، بنابراین سعی کنید یک کلمه کلیدی را به یک صفحه خاص اختصاص دهید. این روش هدف گذاری را بهبود می بخشد ، زیرا موتور جستجو قبلاً صفحه کلمه کلیدی موضوعی را که به آن اختصاص داده اید در نظر گرفته است.

• از رقت کلمات کلیدی خودداری کنید تا موتورهای جستجو مباحث یا کلمات کلیدی را اشتباه نگیرید. استفاده از یک کلمه کلیدی مرتبط و هدف قرار دادن یک صفحه مناسب ، پیش شرط اصلی جلوگیری از کم رنگ شدن کلمه کلیدی است. این در درجه اول مربوط به صفحات از قبل موجود با محتوای طولانی است ، بنابراین موضوع یا کلمه کلیدی را برای صفحه تعیین کنید و سپس به یک کلمه کلیدی خاص بچسبید.

۲. از ابزار تولید کلید واژه استفاده کنید

Google Search Console ابزاری رایگان است که می تواند برای نظارت بر ترافیک جستجوی وب سایت مورد استفاده قرار گیرد. این یک منبع عالی داده است ، عملکرد کلی ارگانیک وب سایت را ارائه می دهد. گزارش Google Search Console لیستی از سوالات جستجو را در اختیار شما قرار می دهد ، به شما کمک می کند ترافیک ارگانیک سایت خود را درک کنید ، از کلمات کلیدی پشتیبانی می کنید و از انواع آنها پشتیبانی می کنید. توجه داشته باشید که صدها کلمه کلیدی پشتیبانی کننده برای صفحه شما وجود دارد.

سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی SEMrush ، Ahrefs و حتی یک الگوی Google Sheets – استفاده از آنها و ارائه اطلاعات عملکرد ارگانیک در سایت شما بسیار ساده است. توجه داشته باشید که تولید کلمات کلیدی برای وب سایت هایی که دارای رد پای ارگانیک هستند مفیدتر است. وب سایت های جدید معمولاً از نظر کلمات کلیدی رتبه بندی نمی شوند ، بنابراین نمی توان از کلمات کلیدی مناسب در صفحات وب سایت استفاده کرد. با این حال ، یک نظر وجود دارد که وب سایت های جدید مدیران وب را قادر می سازند تا سایت و ساختار صفحه بهتری ایجاد کنند که برای کلمات کلیدی لازم بهتر کار کند. 

۳. عناصر بهینه سازی را اضافه کنید

چندین نکته وجود دارد که ممکن است استراتژی ساختار کلمات کلیدی شما را بهبود بخشد. استفاده از همه آنها اجباری نیست ، اما هرچه بیشتر بدانید ، گزینه های بیشتری نیز باید انتخاب کنید.

• سرعت بار را بهبود ببخشید.

•  برای بهبود تعامل ، عناصر تعاملی را اضافه کنید.

•  ایجاد یک استراتژی برای ایجاد پیوند داخلی و خارجی.

•  از متن لنگر مربوطه استفاده کنید.

•  عنوان های متا و توضیحات متا را بهینه کنید.

۴- کلمات کلیدی پشتیبانی را در نظر بگیرید

شما قبلاً می دانید که تعداد کلمات کلیدی پشتیبانی کننده و تغییرات آنها بسیار زیاد است. از کلمات کلیدی پشتیبانی می توان برای پوشش دادن سوالات اصلی که شخص تازه ای در این موضوع می پرسد استفاده کرد. با این حال ، باید مراقب توزیع کلمات کلیدی باشید زیرا اگر محتوای مشابه را در دو صفحه تقسیم کنید ، می تواند بر رتبه سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

۵. از قابلیت كلیدسازی كلید واژه خودداری كنید

مشکل شدن کلمات کلیدی زمانی رخ می دهد که استراتژی SEO هیچ فرآیند ردیابی و ساختار کلمات کلیدی مناسب را نداشته باشد. این منجر به انتشار صفحات یا محتوایی می شود که کلمات کلیدی مشابه را هدف قرار می دهند. این سیستم رتبه بندی گوگل را گیج می کند زیرا و سایر موتورهای جستجو – با صفحات شما با کلمات کلیدی مشابه رقبا رفتار می کنند. در همین جا بهتر است مقاله سئو در تولید محتوا را مطالعه بفرمایید.

کلمات کلیدی خوب انتخاب شده بر اساس حجم جستجو ، قصد تجاری و توانایی رتبه بندی وب سایت شما هستند. اگر در ایجاد کلمات کلیدی مشکل دارید ، از ابزارهایی برای انجام تحقیقات خوب استفاده کنید: Google Ads ، کلمات کلیدی در همه جا ، SimilarWeb ، Linkody و بسیاری دیگر. به شما امکان می دهد زمان بیشتری برای ایجاد نقشه خود و مطابقت آن کلمات کلیدی با صفحات خود داشته باشید.

۶. ادغام کلمات کلیدی در URL یک صفحه

مزایای کلمات کلیدی برای اهداف SEO رتبه بندی بهتر و نرخ کلیک است. این به این دلیل است که شما از صفحه ای با اقتدار بالا استفاده می کنید که قطعاً آن را به شماره یک در نتایج موتور جستجو تبدیل می کند. نمودار به شما نشان می دهد که URL های حاوی کلمات کلیدی نوع معتبری را در Google ارائه می دهند.

کلام آخر

روند ساختار کلمات کلیدی بر یک استراتژی کلی و ایجاد محتوا تأثیر می گذارد. نتایج موفقیت آمیز SEO در صفحه و بهینه سازی صفحه موجود تحت تأثیر تولید کلمات کلیدی قرار گرفته اند. تولید کلید واژه نه تنها برای صفحات موجود بلکه برای صفحات جدید نیز نقشی اساسی دارد. با این حال ، نظرات مختلفی در مورد این سوال وجود دارد ، بنابراین شما باید خود تصمیم بگیرید که چه چیزی را بهینه کنید.

مطلب پیشنهادی

ارتباط بازاریابی محتوا و سئو سایت

بازاریابی محتوا چیست؟ از طرف دیگر ، بازاریابی محتوا شامل ایجاد صفحاتی در سایت شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *