دوشنبه , مهر ۳ ۱۴۰۲
قالب وردپرس افزونه وردپرس

تغییرات گوگل در سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰

تغییرات گوگل 2019 تا 2020
تغییرات گوگل ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰

در سال ۲۰۱۰ گوگل  دارای ۳۵۰-۴۰۰ تغییر بود. در سال ۲۰۱۰ ، متوجه شدیم که Google حدود یک تغییر در روز داشته است. Google طی سالهای متمادین این تغییرات را تسریع کرده است.

 

در اواخر سال ۲۰۱۹ گوگل اعلام کرد ۳۲۰۰ تغیر در الگوریتم های گوگل انجام داده است. با کمی فکردر این موضوع متوجه میشویم  که در هر روز حدود ۹ تغییر ، این واقعا باور نکردنی است.

بنابراین چگونه می توانید گوگل (این غول بزرگ ) را به طرف خواسته های تان هدایت کنید و در بین رقبا  رتبه بالایی داشته باشید؟ به خصوص وقتی فکر می کنید که آنها بیش از ۱۰۰ ها یا ۱۰۰۰ ها میلیون تومن  در سال درآمد تبلیغی دارند؟

 

گوگل سال گذشته بیش از ۳،۲۰۰ تغییر در سیستم جستجوی خود انجام داد. این اطلاعات در یک پست وبلاگی گوگل در مورد حفظ نتایج جستجوی خود منتشر شد. گوگل مدت هاست  اعلام کرده که در هرروز تغییراتی در الگوریتم ها و فناوری خود ایجاد کرده است.

گوگل نوشت: “الگوریتم های جستجوی ما معادلات ریاضی پیچیده ای هستند که به صدها متغیر تکیه می کنند و تنها در سال گذشته ، ما بیش از ۳۲۰۰ تغییر در سیستم های جستجوی خود ایجاد کرده ایم.”

چه نوع از تغییرات؟ این تغییرات چیست؟ آیا تغیرات در رتبه بندی نیزاثر دارند؟ آیا آنها رابط کاربری هستند؟ احتمالاً ترکیبی از هر دو است. اما گوگل گفت: “برخی از اینها ، ویژگی های جدیدی را به نمایش گذاشتند ، در حالی که بیشتر تغییرات به روزرسانی ها منظمی داشتند تا نتایج جستجود کاربران  را به عنوان محتوای موجود در تغییرات وب مرتبط  ،نگه دارند.”

گوگل اضافه کرد: “و برخی از تغییرات  نیز براساس مباحثی که شناسایی کردیم ، یا از طریق گزارش های عمومی یا ارزیابی کیفیت مداوم هستند.”

گوگل عنوان کرد  برخی تغییرات ممکن است زمان بر باشد . تغییرات در صفحهات و پیش بینی های پیشنهادی خودکار آن می تواند به سرعت اثر کند . اما تغییرات برجسته و تغییرات دیگر در مورد نتایج هسته اصلی می تواند به زمان نیاز داشته باشد. گوگل اعلام کرد:  گاهی تغییرات در ویژگی های جستجو به سرعت انجام دهیم و آنها را نیز اصلاح کنیم، گاهی اوقات شناسایی علت اصلی رده بندی و نقص ها می تواند زمان ببرد ، و ممکن است اصلاحات بلافاصله اتفاق نیفتد.”

گوگل تجارتی است  که  میتوان همیشه از آن کسب درامد های میلیونی کرد اما همیشه مراقب  باشیم که از سئو به درستی استفاده کنیم

و هر لحضه باکمی اشتباه میتوان خسارات سنگینی به کسب و کارمان بزند .تیم سئو این سایت همیشه به انتظار تغییرات سئو است و پی در پی این تغییرات موتور جستجو را بعنوان مقالات آموزش سئو انتشار می دهد . کاربران همیشه انتظار دارند که گوگل تغییرات زیادی  در نتیجه های خود نداشته باشد و آنها همیشه بدون زحمت در صفحه رتبه بندی خود بمانند ، اما گوگل  همیشه در حال تغییر و بروزرسانی است  پس وب سایت ها نیز برای دستیابی و حفظ رتبه ، باید به پیشرفت  و به روزرسانی خود ادامه دهند.

 

مطلب پیشنهادی

ارتباط بازاریابی محتوا و سئو سایت

بازاریابی محتوا چیست؟ از طرف دیگر ، بازاریابی محتوا شامل ایجاد صفحاتی در سایت شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.