قالب وردپرس افزونه وردپرس

اهداف سئو

تقریبا همه افرادی که بابهینه سازی موتور جستجو دست و گنجه نرم میکند و با آن درگیر است , آن را به طرز شگفت انگیزی کشف کرده‌است . صاحبان سایت اغلب به منظور رتبه‌بندی برای یک عبارت یا عبارت خاص که مربوط به جذب کاربر و مشتری  است , شروع به بهینه‌سازی می‌کنند , تنها برای اینکه متوجه شوند که مزایای برندسازی برای ترافیک همگی تاثیر دارند . امروز می‌خواهیم کاربردهای مختلف سئو را شرح دهیم و در مورد نحوه انتخاب بهترین اهداف  سئوصحبت کنیم .

سئو برای ترافیک خام

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و ایجاد محتوای هدفمند با کلمات کلیدی باعث ایجاد ورود  مستقیم از موتورهای جستجو  می شود ، که به طور معمول به اشتراک گذاری محتوا ، ترافیک مستقیم و لینک دهی  گسترش می یابد زیرا هرچه بیشتر کاربران و مردم از کار تولید شده استفاده کنند ، لذت ببرند. هزاران سایت در دنیای وب وجود دارد که از این ترافیک برای ارائه تبلیغات استفاده می کنند و مستقیماً از ترافیک ارسال شده از موتورها سود می برند. از بنر تبلیغاتی گرفته تا خدمات متنی مانند  گوگل ادورد یا ترجمه گوگل ، این صنعت تبلیغات واقعا گسترده و باعث تجارتی باورنکردنی حدود ۲۵ بیلیون دلار شده است.

  • چه زمانی می توانید این کار را انجام دهید

زمانی می‌توانید در این راه قدم بردارید و درآمد کسب کنید که  کاربران و هجوم آنان را را بدون اعمال  هزینه وارد سایت خود کنید. ( این عمر فقط با زمان و صبر تولید محتوای استاندارد و تبلیغات زیاد اتفاق می افتد ) .

  • کلمه کلید هدف

هدف در اینجا معمولاً انتخاب کلمات کلیدی خاص نیست بلکه در عوض ایجاد مقدار زیادی محتوای با کیفیت بالا است که به طور طبیعی عبارات های جستجو شده را هدف قرار می دهد. به جای بهینه‌سازی کلمات کلیدی به صورت جدا با اصطلاحات خاص ، بهترین روشها  تمرکز روی دسترسی در کل سایت است تا بتوانید از طریق محتوا  وگاهی آسمان خراش استفاده کنید. تلاشهای خود را روی محتوای عالی متمرکز کنید و از بهینه سازی مبتنی بر کلمه کلیدی فقط به عنوان یک روش دوم برای تأیید عناوین  که ایجاد می کنید استفاده کنید.

  • ایجاد محتوا و بهینه سازی

یک ساختار لینکی خوب برای بدست آوردن رضایت خزنده و فهرست بندی کلیه مطالب شما بسیار مهم است – از شیوه های معماری اطلاعاتی خوب پیروی کنید ، از ساختار طبقه بندی دقیق و زیر مجموعه استفاده کنید تا بیشترین بهره را از کار خود ببرید. همچنین باید از بهینه‌سازی مناسب در صفحه (عناوین ، پیوندهای داخلی و غیره) استفاده کنید و مقالات خود را برای به اشتراک گذاری و بهینه سازی برای جلب توجه خزندگان آسان کنید.

سئو برای فروش تجارت الکترونیکی

یکی از مستقیم ترین پایگاه های کسب درآمد از سئو ، ترافیک مربوطه به یک فروشگاه تجارت الکترونیکی برای رونق فروش است. ترافیک جستجو یکی از بهترین موجودیت ها در وب است ، در درجه اول به این دلیل که یک کاربر جستجو از طریق پرس و جو خود هدف خاصی را بیان کرده است ، و هنگامی که این محصول با یک محصول یا مارک توسط فروشگاه وب مطابقت داشته باشد ، نرخ تبدیل سرازیری کاربر بسیار بالا است. با جریان چند دلار در وب ، تعجب آور نیست که SEO الکترونیکی متمرکز بر تجارت الکترونیکی از جمله رقابتی ترین و محبوب ترین کاربردها در این زمینه است.

  • چه زمانی می توانید این کار را انجام دهید

هنگامی که محصولات یا خدماتی  که مستقیماً برای فروش در وب سایت خود دارید ، از آن استفاده کنید

  • کلمه کلید هدف

پرداخت به ازای هر کلیک یک روش عالی برای این نوع از تجارت  و کسب کار می باشد

  • ایجاد محتوا و بهینه سازی

لینک دهی در صفحات وب سایت خود و همچنین استفاده از لینک های خارجی و لینک دهی در دیگر سایت ها روش جالب و سود آور است

 

سئو برای برند سازی

یکی از روش های برند سازی میتوان استفاده از از وبلاگ ها ،شبکه های اجتماعی ،گروه ها و دیگر برنامه نیز استفاده کرد .و میتوان از دیگ برند ها برای برند سازی استفاده کرد .از نگاه روانشناسی مردم بار ها و بارها باید یک لوگو را در جاهای مختلف ببینند تا باور سیستم عصبی هر فرد باعث درک ان برند شود .شما بااین روش با انتشار آن در مکان های مختلف  میتوانید به کاربر اطمینان حاصل کنید که این یه برند خوب  است. با درک درست برند و بازار هدف میتوانید به راحتی به برند سازی  دست پیدا کنید .

 

  • چه زمانی می توانید این کار را انجام دهید

هنگامی که شغلی دارید که بیشتر از هر هدف مستقیم در زمینه ترافیک یا کسب درآمد بیشتر ، در جلب توجه از بازار متمرکز است. این مورد غالباً در مورد جوامع اجتماعی جدید ، وبلاگها یا شرکتها که به صورت قوی کار میکنند کاربردی است.

 

  • کلمه کلید هدف

از کلمات کلیدی استفاده کنند که به برند شما مربوط است و به صورت خیلی مترادف و مورد نیاز کاربر نیز باشد. د رلینک ها از کلمه کلید ی مرتبط به سایت خود اتفاده کنید.

سئو برای شهرت

یکی از مهمترین وظایف سئو و چالش بر انگیزترین کارهای سئو کسب شهرت برای کسب کار هاسیت . بخاطر همین دلیل یکی از مشتریان اصلی سئو گروه پزشکان هستند .آنها میدانند که با بهینه سازی خویش و کسب و کار خود باعث درآمد و کسب هرت می شوند.

  • چه زمانی این اتفاق می افتد.

اگر می خواهید از شهرت خود در مقابل نتایج منفی در صفحه ۱ محافظت کنید ، یا در تلاش هستید محتوای منفی موجود را کم کنید ، سئو برای شهرت تنها راه موفقیت است.

  • ایجاد محتوا و بهینه سازی

 

بر خلاف هر تاکتیک SEO دیگر ، سئو برای شهرت شامل بهینه سازی صفحات در بسیاری از حوزه های مختلف به منظور کاهش نتایج منفی است. این شامل استفاده از پروفایل های رسانه های اجتماعی ، روابط عمومی ، اطلاعیه های مطبوعاتی ، پیوندهایی از شبکه هایی از سایتهایی است که شما در اختیار دارید یا به همراه بهینه سازی کلاسیک پیوندهای داخلی و عناصر صفحه می باشد. سئو شهرت مطمئناً یکی از چالش برانگیزترین روشهای SEO به ویژه در گوگل است ، این به معنای این است که شما باید چندین بار به سختی کار کنید تا منفی  را کنار بگذارید به دلیل نحوه استفاده از الگوریتم تنظیمات برگزیده محتوا بسیار مهم است.

سئو ایده ناب

برای کسانی که به دنبال تغییر دادن افکار عمومی (یا خصوصی) در مورد یک موضوع خاص هستند ، سئو  می تواند ابزاری قدرتمند باشد. با ترویج ایده ها و مطالب خود در نتایج جستجو برای نمایش دادن که احتمالاً توسط افرادی که به دنبال اطلاعات در مورد یک موضوع هستند  ایجادمی شود ، می توانید بر درک گروههای حتی بسیار بزرگ تأثیر بگذارید. سیاستمداران و گروه ها ، افراد سیاسی شامل استفاده کنندگان این تاکتیک هستند ، اما مطمئناً می توان برای هر موضوعی از کلامی یا فنی استفاده شود.

  • چه زمانی برای این کار ممکن است

وقتی نیاز دارید که ذهن ها را به سمتی تغییر دهید و یا تصمیمات خود را در مورد یک موضوع خاص مورد بحث قرار دهید – فکر کنید تبلیغات انتخاباتی فرد ناشناس که سعی می‌کنند بیشتر از هم سن و سالان خود را به عنوان یک یه فرد ایده آل در نظر بگیرند .

  • ایجاد محتوا و بهینه سازی

این سئو بسیار کلاسیک است ، اما با پیچ و تاب – از آنجا که شما درگیر  حذب ها هستید ، احتمالاً متحدانی دارید که می توانند به این هدف دست یابند.

اهداف مناسب سئو را برای تجارت خود انتخاب کنید

پیش از اینکه در استراتژی بلندمدت سئو برای کسب و کارتان سرمایه‌گذاری کنید ، باید با دقت در نظر بگیرید که کدام یک از اینها می‌تواند تاثیر بزرگی بر روی اهداف شما داشته باشد . قرار دادن زمان و انرژی به سمت یک هدف تنها برای اضافه کردن دیگران می‌تواند منجر به کار و تلاش تکراری شود . به عنوان یک کسب‌وکار در مورد آنچه که نیاز دارید انجام دهید و از خودتان سوالاتی بپرسید :

آیا شرکت نیاز به فروش مستقیم ، ترافیک ، مارک تجاری یا ترکیبی از این موارد دارد؟

آیا مطالب خود را می خواهید اطلاع رسانی کنید؟

آیا برند شما در معرض شکست  است که باید کنترل شود؟

آیا شما محصولات یا خدماتی را که می فروشید یا نیاز دارید از طریق وب به کاربران و مشتریان به نمایش در آورید؟

 

پس از پاسخ دادن ، می توانید با داشتن لیست صحیح از اهداف ، به سمت بهینه بازی حرمت کنید. البته بخش سخت آن استراتژی خواصی است که متخصصان سئو عمل میکنند . اگر برای سئو کار خویش سردر گم شده اید با ما تماس بگیرید

 

مطلب پیشنهادی

ارتباط بازاریابی محتوا و سئو سایت

بازاریابی محتوا چیست؟ از طرف دیگر ، بازاریابی محتوا شامل ایجاد صفحاتی در سایت شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *