قالب وردپرس افزونه وردپرس

الگوریتم های جستجو چگونه کار می کنند

بروز رسانی های جدید گوگل که حتما برروی رتبه بندی سایت شما تاثیر می گزارد
الگوریتم های جستجو چگونه کار می کنند

با در نظر گرفتن میزان اطلاعات موجود در وب ، پیدا کردن آنچه شما نیاز دارید بدون مرتب سازی کمکی ، تقریبا غیرممکن خواهد بود. سیستم های رتبه بندی گوگل به گونه ای طراحی شده اند که دقیقاً این کار را انجام می دهند: صدها میلیارد صفحه وب را در فهرست جستجوی ما را مرتب می کنید تا مناسب ترین و مفیدترین نتایج را در کسری از ثانیه پیدا کند و آنها را به روشی ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا آنچه را که میخواهید پیدا کنید.

این سیستم های رتبه بندی  از یک الگوریتم ساخته نشده اند بلکه مجموعه ای کامل از الگوریتم ها هستند. برای به دست آوردن مفیدترین اطلاعات ، الگوریتم های جستجو به عوامل بسیاری از جمله جستجو  ، ارتباط و قابلیت استفاده صفحات ، تخصص در منابع ، و موقعیت مکانی و تنظیمات شما نگاه می کنند. عمل  اعمال شده برای هر جستجو بسته به ماهیت سؤال شما متفاوت است – به عنوان مثال ، تازه بودن محتوا نسبت به تعاریف فرهنگ لغت نقش بیشتری در پاسخ دادن به سؤالات مربوط به موضوعات جدید دارد.

برای اطمینان از الگوریتم های جستجو از استانداردهای بالا نسبت به  مرتبط بودن و کیفیت محتوا ، اطمینان حاصل می کند که ما یک فرایند سختگیرانه را در بر می گیریم که شامل تست های زنده و هزاران رأی دهنده  به کیفیت جستجوی خارجی از سراسر جهان است. این کیفیت سنج ها از دستورالعملهای دقیقی پیروی می کنند که اهدافی برای الگوریتم های جستجو را تعریف می کنند و برای دیدن همه در دسترس عموم است.

معنی دادن به درخواست شما

برای برگرداندن نتایج مربوط به درخواست شما ، ابتدا باید اطلاعاتی را که به دنبال آن هستید بفرستید – منظور از جستجوی شماست. درک هدف اساساً در مورد فهم زبان است و جنبه ای اساسی برای جستجو دارد. گوگل مدلهای زبان را می سازد تا بتواند کشف کنیم چه رشته هایی از کلمات را باید در فهرست جستجو کنید .

این شامل مراحل به ظاهر ساده به عنوان تفسیر اشتباهات املایی است ، و سعی در درک نوع سؤالی که وارد کرده اید با استفاده از برخی از آخرین تحقیقات در مورد درک زبان طبیعی گسترش می یابد. به عنوان مثال ، سیستم مترادف گوگل برای جستجوی شما کمک می کند بداند منظور  چندین کلمه به معنای یکسان هستند ، این قابلیت به جستجو اجازه می دهد تا با عبارت ” سئو چیست ”  تمام صفحاتی که بااین جمله مطابقت دارند را کنار هم لیست کند.برای ساخت  این سیستم بیش از پنج سال زمان برد  و نتایج را در بیش از ۳۰٪ جستجوها در بین زبانها بهبود می بخشد.

فراتر از مترادف ها ، الگوریتم های جستجو همچنین سعی می کنند درک کنند که چه دسته از اطلاعات مورد نظر را جستجو می کنید. آیا این یک جستجوی خاص یا یک جستجوی گسترده است؟ آیا کلماتی مانند “بررسی” یا “تصاویر” یا “ساعت شروع” وجود دارد که نشان دهنده نیاز خاصی به اطلاعات در پشت جستجو است؟ آیا جستجو به زبان فرانسه نوشته شده است ؟ نشان می دهد که می خواهد به آن زبان پاسخ دهد؟ یا آیا در جستجوی کسب کار  اطراف هستید و می خواهید اطلاعات محلی داشته باشید؟

مهم این طبقه بندی جستجو ، تجزیه و تحلیل ما در مورد اینکه آیا جستجوی شما به دنبال محتوای تازه است یا خیر. اگر به جستجوی کلمات کلیدی گرایش می پردازید ، الگوریتم های طراوت ما این تفسیر را به عنوان سیگنالی مبنی بر اینکه اطلاعات به روز ممکن است از صفحات قدیمی تر مفید باشد ، تفسیر می کنند. این بدان معناست که وقتی در جستجوی جدیدترین “نتایج کنکور” ، “جدید ترین الگوریتم گوگل” یا “بازار بورس” هستید ، آخرین اطلاعات  موجود را مشاهده خواهید کرد.

با اشتراک مطالب خوب یه قدم به جامعه آگاه تر نزدیک شویم…

ممنون از همراهیتون ….

مطلب پیشنهادی

ارتباط بازاریابی محتوا و سئو سایت

بازاریابی محتوا چیست؟ از طرف دیگر ، بازاریابی محتوا شامل ایجاد صفحاتی در سایت شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *