قالب وردپرس افزونه وردپرس

بررسی رقبا در سئو

بررسی رقبا در سئو

در مقاله های سئو این سایت در مورد کلمات کلیدی و محبوبیت انها در کوکل ادورد صحبت کردیم .

اما در این مقاله درمورد رقیبهایمان در سئو میخوایم صحبت کنیم ، که مثلا در چه کلمه کلیدی چند رقیب داریم !

ما مثل جلسات قبل یک فایل اکسل باز میکنیم و در آن کلمه کلیدی های منتخب مون رو یادداشت میکنیم .

نکته مهم اینه که اگه کلمه کلیدی ،  میزان سرچ  ومحبوبیت پایین بود روش وقت ندارین و در واقع ارزش وقت گذاشتن نداره

گوگل بهترین ابزاره که برای این کار میتونبم استفاده کنیم  برای مثال یه کلمه کلیدی تایپ میکنم  < آموزش سئو >  و میزان محبوبیت اون رو چک میکنم

همین طور که در تصویر مشاهده میکنبد زیر کادر جستجو عددی هست که نتیجه رو به ما نشون میده

About 13,700,000 results (0.32 seconds) 

این عدد نتیجه رقبای ما نیست و این نتیجه واقعی نیست

ما میخوایم سایت هایی که از کلمه کلیدی < آموزش سئو >  در سایت هایشان استفاده کرده اند پیدا کینم 

ما اگه بخوایم سایت های که دقیقا ازاین کلمه کلیدی استفاده کردن پیدا کنم باید کلمه کلیدی رو داخل دابل کتیسن بذاریم

برسی رقبا در سئو،آموزش سئو

و اون کلمه کلیدی رو داخل کادر گوگل سرچ قرار میدیم . دکمه اینتر رو میزنیم

ببینید میزان رقبای من مقداری است که تو کادر میبینید

این ۱,۴۱۰,۰۰۰      عدد سایت این کلمه رو درون خودشون جا دادن و یا روی این کلمه کلیدی مانور دادن حالا اون کلمه کلیدی یا در متن یا در تایتل

نکته قابل توجه اینه که بهترین موقعیت برای کلمه کلیدی تایتل صفحه است و اولین اچ ۱ صفحه است درمقاله های بعد بیشتر توضیح خواهیم داد

حالا ما اگه بخوایم بدونیم چند رقیب داریم که از کلمه کلیدی  <آموزش سئو>  در تایتلشون استفاده کردن در گوگل به بشکل زیر سرچ میکنیم

” آموزش سئو”: Allintitle

بررسی رقبا در سئو ، آموزش سئو

 و به این روش میزان رقبای خودمون رو بدست میاریم

میبینید که اون  رقم میزان رقبای اصلی ماست که روی این کلمه کلیدی بعنوان تایتل مانور دادن

روی  یه کلمه کلیدی دیگه سرچ میکنیم

”آموزش سئوسایت ”: Allintitle

بررسی رقبا در سئو ، آموزش سئو سایت

همین طور که در تصویر میبینید این کلمه کلیدی هم رقبا خودشو داره

تمام کلمه کلیدی های که میخواین در تایتل استفاده کنید باید میزان رقبا اون رو در نظر بگیرید

و روی اون ها باید وقت بذارین سئو پولسازه پس باید به اندازه  کافی وقت بذارن و نگید چقدر این کار کسل کنندست .

دوستان بایدهمه کلمه کلیدی هارو بصورت بالا درج کردیم و میزان رقیب هر کلمه رو بدست آوردیم

اینو باید بدونید که زیر ۱۰۰۰ نتیجه یعنی بدون رقیب و شما رقیب آنچنانی نداری و سره یه هفته میتونی نتبیجه خیلی خوبی بگیری البته محبوبیت  اون کلمه کلیدی رو باید در نظر بگیریم

بالا ی ۳۰۰۰  تا ۵۰۰۰میشه گفت رقابت متوسط

و بالای ۵۰۰۰ تا میشه رقابت سخت

رقابت در بالا ۵۰۰۰ تا رقابت سخت!اما مشکلس نیست ما کنار شما هستیم تا در این رقابت جزء بهترین ها باشید باید بهتون بگم هرچه رقیب بیشتر باشه کار سخت تره و شما نمیتوننید رتبه اون سابت را در اولویت های موتور جستجو پایین بیاورین و خودتون برین رو به بالا هدایت کنید بخاطر اینکه اون ها هم دارن روی سئوشون کار میکنه اما اینو به شما میگیم چطوری بهتر بشین

به این ترتیب ما باید ببنیم کدوم کلمه کلیدی محبوبیت (آموزش چگونگی محبوبیت کلمه کلیدی در سایت )بهتری داره و میزان رقبا هم اونقدر نیستن که ما بخوایم به زحمت بیافتیم

یه خبر خوبی که در این مقاله و نکته قابل توجه اینه  هر زمان کاربری  از گوگل برای هرکلمه کلیدی وارد سایتتون بشه  بقیه صفحه هاتون هم ایندکس میشه .

ممنون از همراهیتون…

مطلب پیشنهادی

سئو داخلی ON-PAGE

ما در مقاله های قبلی راجب کلمات کلیدی ،تگ ها، محبوبیت ورقبا و… صحبت کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *